close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רכב לחתונה– כך תגיעו לאירוע שלכם בסטייל

מערכת שורשי אדר, תשעח25/02/2018

שירות הסעות VIP הוא בהחלט דרך נהדרת לפרגן גם לעצמכם ביום הגדול שלכם, וגם לאנשים שנמצאים אתכם ונדרשים לחייך גם כשאתם לחוצים

תגיות:
יום החתונה שלכם הוא אולי יום מרגש, אבל עוד לפני שתתחילו להתרגש, לשבור כוסות או להתאמן על צעדי הריקוד שלכם, תצטרכו לנסוע לסלון הכלות, לאתרי הצילום ולאולם האירועים שלכם. עכשיו נשאלת השאלה איך תעשו את זה – עם הרכב הקטן שלכם או מכונית קצת יותר יוקרתית והרבה יותר מפנקת?

פתרון אחד אפשרי: רכב מפואר
סביר להניח שביום האירוע שלכם מצטרפים אליכם גם כמה חברים טובים, אלה שמלווים כל אחד מכם ברגעי הרווקות האחרונים. החברה הטובה שמפקחת על עבודתם של הספר והמאפרת, החבר הטוב שאחראי לפקח אחר המשימות המוטלות על החתן – שניהם נמצאים שם, וגם עבורם זה יום מרגש למדי. שירות הסעות VIP הוא בהחלט דרך נהדרת לפרגן גם לעצמכם ביום הגדול שלכם, וגם לאנשים שנמצאים אתכם ונדרשים לחייך גם כשאתם לחוצים וגם כשהמתח מגיעים לגבהים חדשים. עם כיסאות עור מפנקים, בקבוק שמפניה צונן שמחכה לכם, תאורה מלהיבה וגם מוזיקה טובה – מתחילים את החגיגה כבר בדרך לאולם.

אם שותים – לא נוהגים
גם אם יש לכם חבר ממש טוב שמוכן להיות הנהג ביום הגדול הזה, יש לכם הזדמנות לאפשר לו לשתות כוסית או שתיים בדיוק כמו כולם. היתרון המרכזי בשירותי הסעות הוא שאתם לא צריכים לחפש נהג תורן או לבקש מחברה כזה או אחר לוותר על היין או על הצ'ייסר במרכז הרחבה. כשאתם מזמינים שירות הסעות אתם מזמינים גם נהג צמוד שמלווה אתכם לאורך כל היום, מהרגע שתצאו מהבית בבוקר ועד הרגע שתחזרו בסוף היום – אחרי כל הצילומים, החופה, הריקודים והמנות האחרונות.

הסעות גם לחברים
אם אתם רוצים להמשיך ולפנק גם את החברים הרחוקים-יותר ואת המשפחה שמגיעה במיוחד מהצפון לרגל החתונה, יש לכם אפשרות לעשות את זה די בקלות. היום יותר ויותר זוגות מבינים ששירותי הסעות מאפשרים לכל מי שרוצה להגיע, גם למי שאין רכב, למי שהנסיעה ארוכה מדי בשבילו ולמי שממש רוצה לשתות איתכם כוס יין אבל מגלה אחריות ובמקום זאת, מעדיף לחתוך מוקדם מהאירוע. כשאתם מספקים פתרון יעיל ונכון, חסכוני ומדויק, אתם מראים לחברים שלכם שאתם דואגים גם להם – ושאתם רוצים להבטיח להם הנאה גדולה באירוע הזה. אתם יכולים להיות בטוחים שהם יביעו את הערכתם על הרחבה, והערב הזה יהיה בלתי נשכח.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה